kinderägg + energidryck.

hängde med mamma och handlade hem lite mat så passade på att unna mig lite gott, är värd det tycker jag hehe.
dock åt jag "bara" två kinderägg, så har ett till godo när jag gjort mig förtjänt till det.
nu efter jag jobbat under helgen kanske? 

fick reda på att vi kommer sova i en lastbil med folk från både polen och romänien {ingen kommentar}
mamma fick sig ett gott skratt medan min första tanke var att jag ska sova i burka.
lär bli en händelserik helg vilket jag ser fram emot. ska försöka se om jag kan mobilblogga via min iphone,
så att jag kan dela med mig av några bilder osv, har för mig att det ska gå frågan är bara hur? 


är det någon som vet hur man gör så skriv gärna en kommentar, vore awesome!
puss på er finisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback