happyface.

ooh, så glad jag är nu!
som jag sa så skulle jag kolla ut kläder som jag kan ha på mig imorgon under dagen så fick jag syn på två par byxor som jag inte tänkt på att jag har, dels för att de ena paret inte passat mig på hur länge som helst och de andra paret var jag dum nog att köpa utan att testa dom före vilket gav resultatet att dom var för små.

så nu när jag börjat sköta träningen och tänker lite mer på vad jag äter så tänkte jag att jag testar dom så att jag har något mål att ha som första mål liksom.

och vet ni vad?
jag fick på mig både replayjeansen och nudiejeansen och de ena paret var en storlek mindre än vad de andra paret var. dock ser jag själv ingen skillnad än men tydligen har det börjat ge lite effekt redan vilket känns bra och motivationen till att träna och äta bra steg genast igen. 
så nu är det bara att kämpa på till att nå mitt nästa mål, ser fram emot förändringen! 
{söker absolut ingen överdriven viktminskning, mer att jag vill minska lite kärlekshandtag osv hihi.}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0