ciao.

gårdagen blev ganska lugn, var helt slut så kilade hem till en vän där några till var samlade. 
vid närmre 03 kom två filurer till dit och tog det lugnt, vid 03.40 följde jag adri hem sen cyklade jag själv hem och lämnade min väska och lite annat smått för att sedan cykla vidare och träffa emil och sammy en liten stund. 

stod och pratade med sammy ett bra tag sen var det dags och cykla hem för att försöka sova,
låg och vände och vred enda fram till närmre 07.30 sen lyckades jag somna, rätt lyckat.

nu har jag precis tryckt i mig et knäckebröd så nu ska jag kela vidare med min katt som sitter bredvid mig och spinner och ser allmänt söt ut.
vi hörs senare p u s s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0