min fredag + inköp.





köpte en ny kavaj i fredagsklicka här om du vill se (den i en annan vinkel.)
svart och inte speciellt avancerad för endast 199 kr!
fick även köpt en ring (dra musen över bilden så får ni sen den).

Fredagen började med att jag vaknade bredvid världens sötaste,
men somnade om för att sedan bege mig till tandläkaren på kontroll (gick hur bra som helst.)

efter det var det inte lönt att sticka tillbaka till praktiken så mötte upp rebecka och gick en runda i stan,
därefter skyndade vi hem till nordberg för att klippa honom, därefter hem till mig snabbt för att sätta i färg i håret och sedan fixa oss inför kvällen. kom iväg ganska sent, men kvällen blev lyckad vilket är huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0