tierd

är helt slut, jag var hos lina en sväng innan men lyckades somna till i hennes säng (trött som man är)
så beslöt mig för att gå hit istället (till christoffer) och ta det lugnt istället, känns som att det är behövligt.

funderar även på om jag ska springa ner till videomix, eller hemmakväll med andra ord  och köpa lite godis
men det överväger nog faktiskt.
får bli ändring på det där med godisätandet, eller dämpa ner på det åtminstone.
måste börja träna också, lite mer än ½ år sen jag opererades nu så nu är jag redo för att köra all in,
sommaren 2011 here i come. ska ta mig i kragen redan på måndag, köra lite pass osv.
orh, gud vad jag blev sugen på att träna nu, typiskt när man inte har nyckel till lilla gymmet.

nu ska jag ut i köket och hämta dricka och skriva ner vad som ska handlas hem imorgon,
har även tvättid, så det blir en del att fixa.
vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Teodormathilde

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-07-15 @ 07:28:46
URL: http://teodormathilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0