snabbt inlägg.

ligger just nu i sängen hos min sötnos och väntar på att lina ska höra av sig,
han är och äter med tim och nordberg därefter ska dom hit och kolla på fotbollen så jag tänkte passa på att dela med mig av ett inlägg sedan kila till lina (så fort hon kommer hem)
så dom kan få ha en kväll för sig själv, höh!
hade tänkt visa en bild på håret nu efter att jag klippt det,
men här är dunder mörkt i detta rummet och ingen fungerande lampa är i närheten (y) så bra gick det.
ska köpa en lampa som jag kan ha här inne, för det är inte allt för kul med inlägg utan bilder (inte enligt mig iaf)
nej, nu ska jag sticka iväg till ica och köpa hem lite mat.
skriver mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: emmaweman

alllt bra baby?

2010-11-11 @ 07:16:39
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0