good morning

pigg och vaken, hur som helst..
idag blir det de gamla vanliga, att ligga nerbäddad och glo rakt in i en vägg (på ett ungefär),
hade tänkt att plugga också 3 prov som ska göras inom snarast. natur, samhäll och sedan ett bröllopsprov.
- men det fixar jag! 

men först hade jag tänkt börja dagen med frulle.
därefter hoppa in i duschen, ta ansiktsmask samt hårinpackning.
→ ta bort gammalt nagellack och skrubba kroppen för att sedan köra på brun utan sol.
trots att jag tycker det är snyggt med att vara blek (dock inte likblev)
men i och med det inte är sommar 24/7 så är det bara att gilla läget ..
vi hörs senare,
ska hinna med en del innan jag ska ringa ett viktigt samtal.
p u s s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0