resultatet av igår.

hee-ejsan, pigg och vaken trots att det blev en sen kväll igår.
som jag visade/skrev i förra inlägget blev det en lugn kväll
men massa pyssel och mys istället.
(bilderna är två resultat på vad jag gjorde)

på den översta bilden använde jag mig av en vanlig grå tröja,
och valde att bara sätta kedjor i ärmen som går att ta av vid tvätt
eller välja att använda tröjan utan kedjorna.

på den understa bilden använde jag mig också av en gråtröja
fast den är lite annorlunda i halsen, jättesnygg men aldrig
använt den och kände att jag kunde piffa till den med något nytt.
så där valde jag att sy fast tre knappliknande saker uppe på axlen.
supersnyggt (finare i verkligheten) tog bara ett par snabba bilder igår
innan vi gick och la oss.

vad tyckte ni om resultaten? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0