planering för morgondagen.

 (morgondagen)


imorgon blir det att stiga upp hyfsat tidigt, ska försöka ta mig ner till stan med caroline för att se om man hittar något snyggt att handla, känner att jag är värd det efter allt jag gått igenom. :)
bara att hoppas att lungan och ryggen klarar biten ner till stan osv. 
smått sugen på t-shirtar med tufft motiv så det blir det att hålla ögonen öppna för det.

sedan förmodar jag att det blir en god glass eller liknande i solen imorgon, för visst ska det bli sol? (:
och självklart är kameran med så någon bild ska det nog kunna bjudas på.

kan jag inte somna senare kommer det säkerligen något inlägg bara för att..
om inte så hörs vi imorgon då en massa bilder på alla nytt kommer att läggas in.

ska även försöka byta design, för gud vad denna är tråkig!
nu har filmen börjat igen efter reklamen, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0