jag blir så jävla irriterad



låg i sängen och pratade med josefine om bland annat resan, helt plötsligt bryts det och jag låg och väntade på att hon skulle ringa upp vilket hon alltid gör efter att samtalet avslutats utan att man sagt hejdå.
i och med hon inte ringde så skickade jag ett sms till henne att ringa upp, strax därefter ser jag att meddelandet inte gick att skicka och i vänstra hörnet på mobilen stod det som ni ser på bilden (ingen service).
ORH, jag finner inga ord blir bara så himla irriterad!
jag undrar om jag inte är ännu surare än vad som utmärker sig på bilden.

hur som helst, nu ska jag lugna ner mig och prata med några fina vänner på msn.
hörs vi inte senare så hörs vi imorgon.
puss sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0