åh, vad har jag gjort

bilden beskriver alltig ganska bra, haha!

började med att jag satt i en brun helfärg,
men dom som känner mig vet att jag måste ha ljusaslingor i.
därefter blev självklart blev det inte en snygg blondfärg i slingorna
så igår var mitt hår kaos.

idag när jag vaknade hade mamma varit och handlat färg
så jag började med att bleka upp topparna som var svarta, och ja jag menar svarta!
därefter satte jag i en kastanjebrun färg i hela håret som jag nästan precis sköljt av.
skriver hur resultatet blev såfort jag fönat håret, puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

utseende är inte allt lilla du. man blir bara fulare när man är så egenkär och utseendefixerad. Haha.

2010-06-29 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0