tierd.

hejsan.
har nästan precis kommit hem från höllviken, har varit och ätit med josefine & hennes familj.
i och med josefine och jag tryckte i oss pommes strax innan vi skulle ner dit så blev det
vaniljglass med bär och chokladsås för min del, supergott! :)

nu ligger jag i hennes säng med datorn i knäet, proppmätt och tänkte passa på att skriva ett inlägg
innan jag tänker vila en stund.
feeling att jag kommer vara jättetrött imorgon (om jag inte vilar lite nu), vilket jag inte får vara! :)
för direkt när vi landat blir det att slänga in sina saker på hotellet sen röra sig ner mot poolen snabbare än blixten, hur skönt lät inte det? ;)

nej, nu ska jag vila en liten stund medans josefine packar (som hon började med nyligen, hah)
vi hörs senare, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0