bowling.

började dagen med att bowla (idrott) jag, michelle, fia och katrine var i samma grupp.

första rundan:

michelle gick ut på 80
katrine med 70
jag 64
sophia 60

jag la under, hade 44. sedan briljerade jag på slutet och gjorde en spärr samt en strike bak efter
och gick över sophia (bamses dotter) så jag kom 3:a och sophia 4:a, vilken glädje!
men lyssa då på runda nummer två, den klår allt med hästlängder! ;)

Sophia ledde hela rundan förutom på sista slaget för då gick michelle förbi och slutade på 76 poäng.
sen krigade sophia för att gå förbi och slutade på 77 och alla tog ut glädjen för att sophia "vann"
sen kommer jag, king som man är. och seglar förbi och slutar på 78, vilket betyder att JAG vann!
och grattis sophia till silvert ha ha

(bilder kommer senare)


Kommentarer
Postat av: patricia

ja det är de, men dig då? :)

2010-02-15 @ 12:51:02
URL: http://ppatriiciiaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hej där , jo de helt okej. Hu är de med dig då?

2010-02-15 @ 16:49:43
URL: http://jjnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0