svar till anonym.


fick en fråga om hur det känns att vara plastmamma
, ja ni ser ju själv ovan.
lite konstigt i och med jag inte skrivit ut att han jag träffar har barn, men självklart svarar jag. :)

jag ser inte mig själv som en plastmamma även om det är så man kallar det när man träffar en som har barn. (har aldrig riktigt förstått mig på ordet "plastmamma", man har en mamma och en pappa that´s it.)
men sen hjälper jag självklart till att köpa hem mat osv om det behövs och christoffer jobbar,
sen när det kommer till sysslorna (byta blöja, välling osv) sköter christoffer det själv. :)

så enligt mig känns det hur bra som helst..
hoppas du blev nöjd med svaret. :)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; Okej, nyss komme hem från stallet ;)

2010-12-02 @ 21:20:27
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för svaret, hoppas du inte tog illa upp (:

2010-12-02 @ 22:14:01
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

ohnej, jag tog absolut inte illa upp.. :)

2010-12-02 @ 22:22:42
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0