idioti.

hejsan förlåt för dålig uppdatering,
massor av tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu och har av någon anledning deppat ner mig till max.
det är väl det där med operationen som börjat oroa mig, och dum som jag är forskar jag fram mer fakta om operationen (risker, hur det kommer gå till osv) helt onödigt korkat med andra ord.

men det har fått mig till att inse att inget varar förevigt, inte någons liv iaf.
och jag ska börja ta vara på saker och ting, visa att jag bryr mig och inte vända ryggen till.
ta vara på saker innan det är försent, man vet aldrig hur länge man har varandra..


borde inte ha dessa tankarna ens, förstår inte varför jag ska vara så nyfiken.
sen när man väl fått reda på det man sökt efter önskar man att man kunde få det ogjort.


jag älskar er.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0