två lyckliga dårar.

vill bara att klockan ska bli runt 10-tiden så rebecca kommer hit,
vill sätta igång nu liksom, feeling att det kommer bli jättebra.

imorgon blir det väl en fredag att samla in vuxenpoäng på, om man säger så.
tror ni förstår lite vad jag menar, eller? annars för att göra det kortfattat, skriva nytt cv samt tänka igenom lite vart jag kan tänka mig att jobba fram tills att jag flyttar, kräver verkligen inget flott ställe i och med det rör sig om si-sådär 3 månader men ett jobb där man sliter för ingentig finns inte ens på världskartan, logiskt dock! har en del ställen jag skulle kunna tänka mig att leverera lite alkohol men återstår att se hur jag gör, lär återkomma till det när jag vet mer om det.  nu ska jag fortsätta röja lite här hemma och försöka bli trött så tiden kan uppfatas gå fortare, p u s s a r 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback