tankar kring mitt liv.

som jag skrivit tidigare så är det nu jag förvandlas till en mjukis, voíla.
synd man är ensam bara, men ensam är stark - eller?

hur som helst, även om jag bor i trötta-trelleborg har jag en del bollar i luften just nu.
försöker fundera ut vad jag vill med mitt liv, men det svåra är att när jag får för mig någonting så vill jag gärna att det ska ha hänt dagen innan jag kommit på att jag vill göra det, ja ni hör ju själva hur skumt det låter, but that's me. well well, jag pratade med en fin vän i telefon för en stund sedan som gav några råd som faktiskt inte låter helt fel, kanske något att sikta in sig på? i think so. 

har en utbildning jag funderat på ett tag, eller ja två utbildningar ska man kanska säga.
men jag vill inte säga för mycket om det nu i och med jag inte är helt hundra på hur det blir än,
the time will show, och jag kommer dela med mig så fort jag bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0