spåkulans ord, 10 oktober.



jag har sagt det innan och säger det igen, denna spåkulan är rätt skrämmande.
angående det spåkulan sa så är det jäkligt passande i och med jag blev vän med två personer idag som jag varit ovän med ett tag {dock om jävligt onödiga saker} hur som helst, vi har dragit ett sträck över det nu vilket är skönt, gillar som sagt inte att vara ovän med någon, livet är för kort för att springa runt och sura.  men sedan finns det naturligtvis saker som är värt att reagera på, men jag kan tycka att det gäller att prioritera vad som är värt att vara sur för och inte och inte bråka/sura "bara för att" vilket man ibland kan göra.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka bloggar följer du? :)

2011-10-10 @ 22:14:59
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Ole Nielsen

Så mysigt gumman :D

Imorgon ska jag träffa en kompis. Vad ska du göra?

2011-10-10 @ 23:04:00
URL: http://olenielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0