sunshine.

solen skiner lite smått, känns att våren är på väg
måste dock införskaffa massa nytt till min garderob så man kan slänga ut det gamla och få in massa nytt och fräscht.  vad händer annars idag? jo jag skulle egentligen träffat lina nu under dagen men det var lite saker som kom imellan så ska träffa henne lite senare idag istället, men det går likabra det. 

annars gör jag inte allt för mycket, jättesugen på att röra mig ner mot stan för att ta en fika i det fina vädret men det verkar inte vara någon som delar den synpunkten med mig, torra människor
sitter även och småkikar på jobb, (inget i trelleborg dock) ska åka härifrån strax efter studenten.
kommer bli såå-å otroligt skönt att komma härifrån, från att ha levt här i snart 20 år, öeh!

nu ska jag sätta på mig lite kläder för att sedan ta tag i mitt liv.
p u s s. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0