all over now.

det finns så himla mycket jag skulle vilja skriva men något hindrar mig.
jag önskar jag skulle kunna känna saknad, men jag känner ingenting längre! 

det finns en mening med allt och det blev inte såhär utan anledning.
tiden läker alla sår och detta har jag lyckats tackla jävligt bra på väldigt kort tid. {skönt nog}
och det är inte längre ditt namn jag hoppas se på min display varje gång jag får sms eller ett samtal.

skönt att ha hittat sig själv och ha båda benen stadigt på marken igen.
nu går jag på en rak linje istället för att pendla upp och ner från en berg och dalbana.
i feel fücking good! 

nu ska jag starta lite mysig musik att somna till.
puss på er finisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0