vi var en enhet, vi var singular.

jag gick förbi dig på stan såg ut som du var glad du gick med din nya som jag tror du har och du såg mig nog innan jag vek av jag försökte spela cool som att allting var normalt men i självaverket är jag kvar i mitt skal och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart, i mitt sagoland tar du mig i hand igen inga fler bråk och gråt där är vi sams igen. ♥ det var mitt egna fel borde gett mer men det är lätt att va efterklok lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du och jag! ♥



Antar att vi har en del att prata om ikväll ELLER? ♥

2011-06-25 @ 16:15:11
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0