boom.

{dagens desscode}

har mått som förtjänat idag minst sagt, fyfan säger jag bara! det första jag sa till mamma när jag vaknade var: jag ska aldrig mer dricka!!! och vad får jag som svar? glöm inte att du tar studenten på fredag. 
haha nej, hur skulle jag kunna glömma det egentligen?  somnade om och vaknade vid 12-tiden igen, såg att jag hade x-antal missade samtal samt sms på min mobil så jag tog mig tid att svara och fick några svar på mina minnesluckor, det tackar jag för!

därefter blev det att hoppa in i duschen och vakna till liv, kändes lite bättre efter det så det blev att fixa mig snabbt och möta adri i stan för att fixa några ärenden.  {fick handlat lite nytt också som jag visar i nästa inlägg.samt bokat tid till min nya tatuering, äntligen!  dock har jag rätt många bollar i luften just nu så fick ta en sen tid men vad gör det, nu är tiden bokad så nu kör vii!

sedan för att försvara mig själv i mitt tidigare inlägg angående den trogna repliken "jag ska aldrig mer dricka" så mådde ja bra efter duschen, somsagt! så det blev att gå på alkoholintaget igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0