saker jag ser fram emot.

det bästa året någonsin, i'm så fücking happy! har så himla många bollar i luften så tror att detta året kommer gå jättefort, jag hoppas det i alla fall. 
tänkte dela med mig av några datum jag ser fram emot lite extra mycket. 

10 juni - studenten, äntligen! 
28 augusti - bartenderutbildning i magaluf tillsammans med en fin vän. 
18 september - hemma från magaluf och förmodligen utbildad bartender redo för arbetslivet.
7 november - jag fyller 20 år.
8 november - 1 år sedan jag satt i rättegången {dock inget jag ser fram emot haha}
9 november - kör första sittningen på min tatuering / 3 timmar.
23 november - mamma fyller år och jag kör 2 sittningen på min tatuering / 3 timmar
7 december - kör sista sittningen på min tatuering. 
24 december - julafton, jättemysigt men jag hatar julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0