tidsfördriv.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
mamma. 
Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov!  
Vad gjorde du för 15 min sedan: 
hittade en bra låt, hehe
Det sista du sa högt:
puss.
Vad har du druckit idag:
saft och cola.
Det senaste någon sa till dig: 
sov gott, puss.
Vad var det senaste du åt:
glass 
Vad var det senaste du köpte: 
ett grått linne
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit
Vad är det för väder hos dig nu: 
kyligt
Tycker du om kaffe:
ueh, äckligt
Godaste glassmaken: 
polkagris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
“If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were.”
Sover du tungt: 
beror på
Drömmer du mardrömmar:
sällan, men det händer
Trivs du med ditt jobb: 
har inget jobb än, men börjar direkt när jag kommer hem från magaluf
Favoritklädsel: 
enkelt men skönt
Vad ser du om du tittar till höger:
min tv
Vad gör dig glad just nu: 
musik
Vad ska du göra härnäst: 
försöka sova
Höger eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu: 
hyfsat trött
Favoritgodis: 
salt
Kläder just nu: 
endast trosor
Sommarplaner: 
magaluf den 28 augusti - 18 september. 
Hur många kuddar sover du med: 
5 st.
Spelar du något instrument:
nej
Hur lång är du:
1.69
Morgon eller nattmänniska: 
nattmänniska, som ni kanske märkt?
Vad är viktigast för dig: 
min familj och mina vänner
Är du kittlig:
ja, ibland! 
Snarkar du:
nej, men kan andas rätt tungt ibland
Stjärntecken:
skorpion
Äckligaste insekten: 
hatar småkryp
Vad längtar du mest efter just nu: 
att få träffa mitt :a och till jag åker till magaluf.
Är du blyg:
beror på.
Vad står det i ditt senaste sms:
"klart. :D"
Har du något husdjur:
en katt och en ödla
Vilken blogg är din favorit just nu: 
oh, jag vet inte :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0