tisdag

hejsan! :)


är hemma hos lina just nu, hjälpt henne städa snäll som man är, så nu är här renare än någonsin.
(vet att hon gjort detsamma för mig så råder ingen tvekan)

nu ska jag vänta på att christoffer ringer sen så ska jag ner och handla lite mat och annat gott till ikväll,
samt städa lite snabbt hos honom också. (vuxen poäng?)

ska även hämta min dator hemma och ta med den till christoffer och försöka fixa internet på den.
bättre att ha min egna dator där alla mina bilder osv är så man slipper såna här tråkiga inlägg.

nu ska jag prata klart med rebecka i telefonen sen ska jag ner till stan med lina.
vi hörs senare (om mitt internet gör som jag vill på min dator) puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0