den sista idioten är inte född än

till att först skriva privatmeddelande till christoffer över facebook,
och ljuga ihop en massa som christoffer skulle tro på.

sen när jag skriver till honom bland annat om vem han är och vart jag skulle ha träffat honom svarar han:
"aaa duuuuueeee slytaaaaa nuuuee spela inte duma alan"

sen det jag kan tycka är  bland det "roligaste" är att strax efter skickar han en vänförfrågan.


finner inga ord, som jag själv skrev till honom: 
han är ett bra exempel på en person som inte kan se någon annan lycklig.
men frågan är mer vem han egentligen är, för vi har inga gemensamma vänner eller någonting
och det står inte vart han bor osv. 


kanske en sån där fake rakt igenom
,
och det där "språket" han skriver på är varken danska svenska eller något annat språk.. 

nej nu ska jag lägga det på hyllan,
tänker inte försvara mig i och med jag inte känner han, hon, den, det (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0