aaa-award!

jag har fått ett Award utav mirlinda och den som får den ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som givit den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

1 ♥    jag bryr mig mer om folket runt omkring mig än om mig själv. (hur dom mår osv)
2 ♥    jag har en tvillingbror (som är lika gammal som mig höll jag på att skriva, höhö)
3 ♥    jag går frisör i åk 2 trots att jag är 91a, valde att hoppa av handel strax efter jag börjat.
4 ♥    jag tror att jag har all tid i världen så skjuter gärna på saker fram till sista sekund.
5 ♥    jag tycker att travolta är bland det snyggaste jag sett, även i nuläget! :)
6 ♥    jag är beroende av min iphone, går ingenstans utan den! :$
7 ♥    jag älskar att handla kläder, handlar gärna trots att jag inte behöver det. (:

Jag ger denna Award till: emma, natasha, katrine, sophia 
- får bli de bloggare jag känner i och med denna bloggen är nystartad, hihi. :* 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej men skönt att bara vara hemma och ta det lite lugnt ibland också :)



ikväll ska jag ner i stan och träffa en kompis som jag inte träffat på jätte länge så ska bli jätte kul :) vad ska du själv göra?<3

2010-02-13 @ 16:12:10
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

oh jadu, det borde jag med göra men orkar verkligen inte :( får bli lite plugg imorgon istället.. ska du göra nåt på alla hjärtans dag? :)

2010-02-13 @ 17:10:30
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0