power!

igårkväll fick jag en idée om att jag ville att jag och mamma skulle till maxi och handla hem lite mat,
tyckte att det var påtiden att jag betalade för maten
{känns inte rätt att bo hemma och leva på ens mamma till 100% nu när jag snart är 20 år liksom} min åsikt!

hade jättesvårt att somna igår pga olika skäl, men lyckades somna tillslut så planeringen att vi skulle vara på maxi vid 10-tiden slutade med att mamma kom in och tyckte att det var dags att gå upp vid 13.30. obs,
det var bara upp och hoppa och fixa sig jättesnabbt sen köra intrevaller till maxi (30 minuter dit) sen gick vi runt inne på maxi och handlade en massa i 2 timmar, ja ni läste rätt 2 timmar! både mamma och jag blev helt chockade när vi märkte att vi gått där inne två timmar, haha! men sen när det var dags att sticka hem blev det intervaller hem igen och körde all in hela gatan, snacka om död när jag kom fram till dörren men shit vad skönt det är nu! 

köpte även lite annat än mat visar er det sen, ska fixa till det nu.
puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0