ni frågar, jag svarar!

fick en fråga om vad mitt drömjobb var som ung så tänkte besvara den i ett inlägg. 
enda sedan jag var jätteliten har jag velat bli frisör, men efter att jag nu är utbildad frisör har jag insett att det inte alls är något för mig. {mycket på grund av mig rygg} även på  grund av att man numera inte får sitt gesäll vilket menas med att man inte är fullbetald, kan någon förklara för mig vem som vill jobba för 52 kr i timmen?!
så ni förstår säkerligen själv varför jag lagt frisör på hyllan och numera har det som ett "sidan om jobb".

nu så har jag känt efter att bartender faller mig mer i smaken, gillar när det händer saker hela tiden.
gillar liksom att ha många bollar i luften, eller ska man säga flaskor ?
och om det finns någon som är intresserad av att utbilda sig till barteder utomlands så följ min blogg mellan den
28 augusti - 18 september. (gärna innan också såklart, hehe.)

hoppas att du är nöjd med ditt svar, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0