no matter if you black or white.

bjuder på en bild på min och saras händer, rätt så stor skillnad men för att försvara sara så har jag trots allt varit utomlands i 3 veckor.  fick väl inte sådär värst mycket sol där i och med vi gick i skolan 6 timmar om dagen måndag-fredag sedan mådde man oftast som förtjänat både lördag och söndag.  ibland kände man sig till och med full när man vaknade och skulle röra sig ner mot stranden, hehe. sweet att man inte var ensam om att må som förtjänat, vi var en legendarisk party grupp så det vore fel att klaga. 

nu ska jag göra en liten förändring nu när man ändå inte har något att göra, för trött för att festa. tre veckor i magaluf sätter sina spår, tro mig.  fast å andra sidan så är det trötta trelleborg som får mig otaggad också, hade jag varit kvar i magaluf hade jag slått klackarna i taket för längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0