uppe med tuppen.

godmorgon sötnosar, uppe med tuppen för en gångs skull. kan bero på att jag mår si-sådär och precis som förmodligen alla andra så sover jag jättedåligt då. well well, snart lördag hoppas att jag hinner bli frisk till dess bara annars får jag minsann bita ihop!
(ni kommer förmodligen få reda på det på lördag så fort det är klart, kommer väl inte kunna vänta längre hehe.)

nu ska jag fortsätta ligga och kolla ut genom fönstret, sedan försöka planera min dag lite, lär dock bli en lugn hemmakväll men kanske en inpackning och ansiktsmask eller något liknande. sedan hämta ut mitt paket så jag kan visa er vad jag beställt, om jag orkar vill säga. puss!


Kommentarer
Postat av: martina

fin blogg du har :)

följa varandra via blogkeen eller bloglovin?

2011-09-29 @ 07:11:24
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0