på skolan.

tjaa-a!
dagen började med att jag vaknade runt 12-tiden, drog ner till stranden och låg och solade med resten från klassen ett tag. efter det blev det att dra hem oc plugga fram till för ca 15 minuter sedan då jag och helen drog till skolan {där vi är nu} för att uppdatera er om att allt är under kontroll, eller?
nej men vi mår bra, jag har dock lyckats skära upp min fot för att jag envisades om att gå barfota, great liksom!
seda har jag blivit armbågad i huvudet och inkaserat en fläskläpp av en engelskman, hell yeah!

nej, nu ska jag försöka ladda upp lite bilder/film till er så ni får en liten syn på vad vi håller på med här nere. håll tummarna på att det går, boom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0