mobil inlägg.

godmorgon sötnosar, sovit gott?
som jag berättade igår har det hänt något med mitt finger, eller min högerhand kanske jag ska säga. gör så sjukt ont vilket drabbar sömnen, har till och med börjat med smärtstillande men det verkar inte hjälpa dock.

well well, till något annat som också är lite tråkigt enligt mig i alla fall, mitt internet verkar ha lagt av sedan igårkväll och fungerar fortfarande inte. får hålla tummarna på att det kommer att fungerar igen under dagen.
har ju lovat er att visa förändringen jag gjort, men måste vänja mig lite först innan jag visar er, haha. :)

nu ska jag kolla vidare på vakna med the voice, puss!

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Hej, allt bra med dig idag sötnos? :)

2011-09-27 @ 20:20:52
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Josefine löwendahl

Ditt skal är påväg till dig :D bra val! ;) det var skit snyggt!

2011-09-27 @ 20:25:13
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0