let´s get fucked up tonight.

jag kan inte fatta det, kursen är avklarad.
både teori och praktiska är avklarat, feeling att jag inte klarade teorin fick total blackout men det praktiska känns helt ok, återstår att se imorgon helt enkelt. hur som helst kommer jag vara glad och komma hem med erfarenhet och minne för livet, fan vad jag är glad!

ikväll blir det beach-häng med störtsköna lärare och klasskompisar, kommer krökas och spela volleyboll och vi ska piska lärarna och supa dom dyngraka, eller?
nu ska jag köpa lite dricka sen tagga inför ikväll, vi lär förmodligen inte höras förens jag kommer hem {söndagnatt}
eller ja, lär väl bli på måndag som vi hörs.

puss på er, let´s get fucked up tonight!
i will get out, out, ooooo-oout, boom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0