just nu..

dagen började med whiskeyprovning, hur gott liksom?
därefter blev det att blanda dagens drinkar (whiskey somsagt) sedan 50 min lunch, behöver jag ens säga att jag åt på subway? legendariskt troligt liksom. unde rlunrasten passade jag även på att handla en flairingflaska, speedopner, magnet, linne och en shaker - lika bra så har man det liksom!
nu har vi 5 minuters rast för att sedan köra freepouring och blanda drinkar igen, helt ok liksom.

imorgon är det läxförhör på hela vecka 1 och 2, får se hur det går men det blir att plugga hela kvällen i alla fall.
logiskt tänkande kanske? well well, nu börjar vi igen, puss!

Kommentarer
Postat av: "Lillan`s mamma"

Låter som ni har det riktigt tufft tjejer.Hoppas ni hinner med lite kul fritid oxå!?Plugga nu ordentligt så ni blir bäst i klassen (fast det är ni nog redan)Fy vad tiden går fort , njut ordentligt snart hämtar jag hem er.Stora kramisar till er allihopa från ett regnigt "Trelle".

2011-09-07 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0