hämtat mitt paket.

har precis varit och hämtat mitt paket som jag varit för lat för att hämta de senaste dagarna.
ni undrar säkerligen varför jag skrivet: start 29 september på bilden, men det är bara för att jag ska visa för och efterbilder med tiden som går.

vad är det för något?
det är en olja för bland annat håret, går att använda till en hel del annat också men jag kommer främst fokusera på håret. som jag skrev ovan så kommer jag lägga ut för och efterbilder med tiden som går så första bilder kommer om ca 1 månad skulle jag tro, vet inte exakt hur långtid det kan ta innan man börjar se resultat, om det ens fungerar vill säga?  jag kommer ge det ett försök och ska försöka hålla mitt tålamod på topp, mitt tålamod är annars min svaghet men denna gången ska jag ge mig fan på att klara det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0