det sätter sina spår.

jag undrar om jag någongång ska nyktra till..
fyfan, drar täcker över huvudet.. eller nej vänta! jag ska till skolan och blanda + smaka drinkar,
ja ni vet säkerligen själv hur det är dagen efter när man mår som förtjänat och bara känner doften av alkohol och ibland räcker det till och med av att bara se en spritflaska, och så illa är det för mig nu så då är det väl tur att jag inte är omringad av alkohol i skolan då. hahha, okej jag skrattar lite åt min själv faktiskt, jag blir liksom inte förvånad! men en sak är säker, gårdagen var urartad och magaluf levererar!

nu ska jag lämna av datorn sen gå till skolan och svepa en återställare emot min vilja så ska jag fan vara på benen igen, för detta är inte ok! ska försöka hinna med ett inlägg senare + dela med mig av lite bilder så håll utkik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0