kickstartar dagen med att delta i en tävling.

godmorgon sötisar. 
hoppas ni sovit bättre än vad jag gjort, vaknade lite i 05 pga att jag hade fruktansvärt ont i min hand.  blir att ringa läkaren vid 08 och få det kollat, är väl påtiden om man säger så.

men till något bra!
bortsett från smärtan så kickstartade jag dagen med att kika in på {klicka ->} Josefines blogg,
en blogg av de få bloggar jag faktiskt följer och fick syn på en hejdundrans tävling, ett par valfria hörlurar från Whydah Gally's hemsida för max 1000 :-, inte illa enligt mig. tävlingsreglerna är enkla {ni finner dom på josefines blogg} ett tips för er som gillar tävlingar precis som jag så brukar hon ha en hel del tävlingar, och det bästa av allt så är det väldigt bra priser som man vinner,
så gör som jag - ta del av chansen till att vinna ett par hörlurar,
tävlingen avslutas den 18 november.
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE LÖWENDAHL

Gud vilket fint inlägg och vad kul att du är med och tycker om min blogg! :D lycka till! <3

2011-10-06 @ 07:27:40
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0