för och efterbilder.

då har man fått en del gjort idag trots allt, känner mig smått flitig haha!  elinor kom hit vid 19-tiden och då fick jag fixat hennes utväxt, därefter berättade jag för mamma hur hon skulle slinga mitt hår så fick hon fixat det till mig. {tack mamma } när blekningen satt i mitt hår var det dags för elinor att skölja sitt hår, resultatet blev jättebra och elinor blev nöjd vilket är huvudsaken! undertiden blekningen satt i mitt hår passade jag på att klippa mammas hår så att jag sedan skulle kunna klippa elinors hår såfort jag tvättat mitt hår. så det var fullrulle men allting blev jättebra!  {nedanför är bilder på för och efter behandling.} dock har jag inte klippt hennes hår än när bilden togs.  resultatet blev väldigt naturligt, bilden är lite smått orättvis jämfört med verkligheten men det blev vrål snyggt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0