shake it up.

bjuder på två bilder som jag tog innan idag, mest bara för att fylla ut mina tråkiga inlägg.
just nu ligger jag återigen i min säng och lyssnar på lugnmusik och skriver med ****
har varit ute och gått en hyfsat lång runda med ******* så har nästan precis kommit hem,
trots klockan så är det faktiskt helt ok varmt ute, hur skönt är inte det?

nu ska jag fortsätta prata vidare med min sweety, och försöka komma till ro.
får ju inte missa jordbävningen imorgon som ska vara grunden till jordens undergång, vad tror ni? haha!
den kära senila gubben, all respekt till dig om du skulle ha rätt efter,
ja vad är det 5 gången du räknat fel eller? 
nej, men man ska inte underskatta någon man vet ju aldrig?

om ni levt er sista dag och fått en hel dag till att göra vad ni ville,
vad hade ni gjort då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0