tungt liv.

har en feeling att denna dagen kommer bli urkass och jag kommer vara på urdåligt humör.
hur som helst, min dom sätts i dag kan inget annat än att hålla tummarna på att det sängs i alla fall för sist blev den riktigt sjuk {villkorlig i 2 år, dagsböter och skadestånd på 10.000} + en fin artikel i tidningen som jag tackar för, era idioter minst sagt! hatar tidningar, hur kan man skriva ut något i tidningen om man inte vet om personen överklagar eller liknande? well well, jag kommer fördmoligen berätta mer imorgon/senare idag. hoppas domarna i hovrätten var mer rättvisa än dom i tingsrätten i alla fall.
återstår att se, 11.00 idag får jag besked, phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0