tummen upp.

öeh, störtful bild men jag bryr mig inte!
det jag ville få fram var nog mer "tuppen upp" för både facebook och ID-kort.
som ni vet var jag och hämtade ut ett paket innan idag/igår {i och med klockan} kalla det vad ni vill
och han som stod i kassan var en klar 10 poängare.

och då till det possitiva angående både facebook och ID-kort,
nu för en liten stund sedan skrev en till mig i snabbchatten "vad var det i paketet du hämtade ut på ***** ?"
min första tanke var att han skulle kollat på min blogg, men när jag väl gick in och kollade på hans bilder var det minsann killen som jag hämtat ut mitt paket från. jädrans oväntat dock, vad gjorde han på min facebook och hur kan jag ha missat han?  men där ser man, världen är liten som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0