tidsfördriv.


Kärlekstestet 2011.

Är du kär just nu?
nej och likaglad är jag för det.

Har du kysst någon idag?
nej.

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
jaa-a.

Har du ett förhållande?
nej, fri som en fågel.

Hur många har du varit tillsammans med?
ehm, 3.

När går gränsen vid otrohet?

beror på hur situationen är, missförstå mig inte.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
nej, inte ens tänkt tanken!

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
nej det har jag minsann inte.

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
pontus, vi behövde ett break bara.

Är du romantisk?
bara om jag vill, och är jag totalt nerkärad så ja.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
nejtack till kompisars rester.

Är du svårflörtad?
nöjer mig bara med det bästa så ja.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
yes.

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
mathias.

Hur länge höll det?
ca 6 månader om jag inte minns fel.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
inte seriöst.

Har du lekt med någons känslor?
nej.

Har du haft sex med över 20 personer?
nej verkligen inte ens i närheten.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
ca 1 år.

Hur länge höll ditt kortaste?
ca 6 månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
just nu singel i och med jag ska till magaluf,
tror inte ens någon kille accepterat att sin flickvän var i magaluf?

Har du varit tillsammans med 2 samtidigt?
inte så länge jag kan minnas.

Är du en bra flickvän?
skulle inte påstå att jag är en dålig flickvän i alla fall.

Vem sov du senast bredvid? {av det motsatta könet}
pontus.

har någon sagt att han/hon tycker om dig mer än som vän?
japp.

vart tsm med någon du sen hade ett KK-förhållande med?
nix.

När fick du din första kyss?
oj, det vet jag inte.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
bra fråga?

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
nej!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
nej, endast mina barns namn ska stå på min kropp.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
nertatuerade kroppar och slapp stil, har du det så varsågod att bli min pojkvän direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback