söndagkväll - sjuk.

har mått helt sjukt skumt idag. direkt när jag vaknade var det lugnt men efter att jag varit vaken ett tag bara det flög på mig. blev illa mående och fick till och med be mamma ställa en spann bredvid mig.  lyckades dock somna och när jag vaknade igen var illamåendet borta, skönt nog. gick upp för att äta tillsammans med mamma men blev jätteyr så fick gå in och lägga mig i soffan och så har det i princip fortsatt hela kvällen. lyckades dock ta mig i kragen och gå ut en runda för att möta elinor och därefter gå upp till skotten och köpa en massa godis, men känner mig inte det minsta sugen på godiset längre så det får vänta. sedan på tal om något annat, jag köpte en trisslott och lyckades skrapa fram 25x2, dock inte mycket men alltid kul med vinst!  tur i spel otur i kärlek, det är nog så det är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0