mitt tålamod = 0.

jag hatar att vänta! trots att jag tar studenten den 10 juni skiter jag bokstavligen i vilket,
hade det inte varit för att jag har en sjukt underbar klass och vill köra ett fint avslut med dom hade jag skitet i studenten rakt av och satt mig på ett flygplan till magaluf för längesedan.

det är väl nu när det är en tre siffrigt antal kvar innan vi drar till magauf som det känns som att det är jättelångt kvar, men sen när det kommer ner till ett två siffrigt antal tror jag att man kommer uppfatta tiden som att den går fortare {hur konstigt det än låter?}
det var i alla fall så med studenten, tror inte jag är ensam om att tycka det, eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Vad roligt att du ville vara med :)



Förstår verkligen dina känslor. Hoppas att din studentdag blir jättefin, så att det känns lite mer värt att stanna hemma ett tag till.



Kram

2011-05-15 @ 18:41:14
URL: http://pavlic.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0