min dag och lite tankar.

hej sötisar.
som jag skrev innan så har det varit en rätt "stor" dag idag. kan inte gå in på speciellt mycket just nu i och med jag inte vet så himla mycket om hur allting kommer bli. men så fort allting är satt så kommer jag gå ut med händelse osv så att ni inte tror jag är  "helt fucked up".
visst jag är väldigt utflippad, men verkligen inte den som skulle kunna skada någon annan.

nu kommer allting vara ett stort frågetecken i erat huvud, antar jag?
så om jag säger såhär, jag var i hovrätten innan idag (men som sagt mer om det när jag vet mer)
döm nu inte i förväg som x-antal typer har en förmåga att göra, fast å andra sidan bryr jag mig inte vad ni tycker men ni kommer förstå.

annars är, eller ja var kanske man ska säga i och med klockan är efter 00 den 17 maj vilket innebär att det var 1 år sedan jag opererade min rygg, kan ni tänka er.  just nu för 1 år sedan låg jag i min sjukhussäng hög på morfin och var snurrig som in i bomben.  (dom två månaderna efter operationen var utan tvekan den värsta tiden i mitt liv!)
och sedan lite komiskt nog så fick jag hovrätten idag också, 17 maj är nog mitt datum, ser nästan så ut.
kanske flyttar till norge då också, vem vet? norges nationaldag och allting, jag norskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0