just nu.

tog två bilder jättesnabbt, därför inte världens bästa bilder men så ser jag ut just nu i alla fall {good or bad i don´t care} hur som helst, idag har jag tagit det hyfsat lugnt, träffade rebecka innan idag därefter kom elinor hit vid 20-tiden så började jag sätta i förlängningen på henne, min rygg pallade inte göra klart allt idag så tar resten imorgon i och med jag ändå ska träffa henne då.

just nu
ligger jag bara i sängen och tar det lugnt, ska föröska komma till ro om en liten stund, känner att det behövs
ska trots allt upp galet tidigt imorgon för att fixa hennes hår därefter på möte 13.00.
efter mötet bär det av till malmö med elinor för att träffa ida ♥ och linus.
vi hörs imorgon, ska försöka en snabb uppdatering innan jag drar till malmö annars hörs vi när jag kommit hem, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0