djupt inlägg.

försökt sova ett bra tag nu men har fortfarande inte lyckats så känner att jag borde skriva av mig lite.
jag har så många saker jag vill göra så vet inte riktigt vart jag ska börja. det sämsta med mig är att när jag får för mig att jag vill göra något ska det gärna göras direkt om inte till och med ha gjorts dagen innan jag kom på att jag ville göra det. som nu med magaluf (bartederutbildningen för dom som missat det) jag vill åka ner där nu, inte vänta enda til augusti.  men å andra sidan så springer tiden iväg.

sedan har jag ett litet "projekt" att göra innan jag åker ner till magaluf, kommer bli jättebra hoppas jag. (:
sedan ca ½ år efter jag kommit hem ska det göras en annan sak, men det får ni reda på då.
tur jag har ett sååå bra tålamod *host* men det är bara att vänja mig, hihi.

nu ska jag försöka komma till ro ska trots allt upp tidigt imorgon. :(
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0