back on track.

stängde av datorn innan för att jag skulle försöka komma till ro, det slutade med att jag låg och vände och vred i sängen istället med mängder av blandade tankar i huvudet. jag längtar något fruktansvärt tills jag kommer iväg till magaluf, i will start something new and so much better! bara få komma bort, fokusera på utbildningen och leva loppan på helgerna sedan det jag längtar allra mest till hur konstigt den än låter i x-antal personers öron som är så himla trötta på att jobba, så längtar jag till jag står bakom baren och serverar drinkar efter era beställning.. om jag klarar utbildningen vill säga, men det är väl klart att jag gör! 

good girls go to heaven, bad girls go to magaluf! 
28 augusti -18 september, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0