vilken dag! :)

en bild som jag tog snabbt innan jag och "ck" också till rebecca

dagen har varit rätt lugn.
vaknade runt 10-tiden därefter skickade rebecka ett sms och frågade om jag var vaken.
vid 13-tiden kom hon hit sen tog vi det lugnt fram till ca 14.30 för att sedan ta bussen till svedala.
runt 17-tiden åkte vi tillbaka till trelleborg och rebecca hängde med.
blev till att handla hem lite därefetr bjöds det på taco, süpergott! 

sedan rebecca smarthuvudet ..
glömde sin plånbok hemma så jag fixade skjus till henne runt 20-tiden, hähä! 
men som sagt det finns en mening med allt {vågar ej säga för mycket} but im fucking happy!

lite senare mot kvällen så ja, vad kan man säga?
ja jag vet inte, jag finner inga ord men - wow! verkligen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

FASIKEN VAD VACKER DU ÄR ÄLSKADE!

2011-03-15 @ 17:34:26
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0